Duboka prehrana i četiri stupa zdravlja

Cate Shanahan M.D., autorica knjige Deep Nutrition (jedna od mojih najdražih knjiga), obiteljska je liječnica s certifikatom. Prije pohađanja Medicinske škole Robert Wood Johnson trenirala je biokemiju i genetiku na Sveučilištu Cornell. Deset godina bavila se medicinom na Havajima, gdje je proučavala etnobotaniku i kulinarske navike svojih najzdravijih pacijenata.


Vlastita zdravstvena kriza navela ju je da preispita svoje razumijevanje tijela i važnosti određenih vrsta hrane. Trenutno vodi kliniku za metaboličke bolesti u Denveru u Koloradu i služi kao direktorica programa prehrane Los Angeles Lakers PRO. Njena je misija istaknuti i stvoriti promjene oko činjenice da naša moderna prehrana možda doslovno mijenja našu DNK i mijenja budućnost čovječanstva:

U određenom smislu, naš način života podučava naše gene kako se ponašati. Birajući između zdrave ili nezdrave hrane i navika, programiramo svoje gene za dobro ili loše ponašanje. Znanstvenici identificiraju brojne tehnike pomoću kojih se dva skupa identične DNA mogu prisiliti na različito funkcioniranje.


U ovoj ćete epizodi naučiti:

  • Koju biste hranu apsolutno trebali izbjegavati pod svaku cijenu
  • Četiri stupa svake tradicionalno zdrave kulture (i kako doći do tih blagodati u modernom svijetu)
  • Najveći problem s konvencionalnim medicinskim modelom, ali zašto nije kriv vaš liječnik
  • Još dokaza da zasićena masnoća nije neprijatelj
  • Kako hrana usmjerava naš stanični rast i kako hrana može promijeniti našu DNK
  • Zašto obiteljska povijest raka ili bolesti srca ne znači da ćete i vi to dobiti
  • Kako je dr. Cate postala LA Lakersi, nutricionistica

Spomenuti resursi:

  • Nova knjiga dr. Shanahan ’ -a: Duboka prehrana: zašto vaši geni trebaju tradicionalnu hranu
  • Kako besplatno dobiti primjerak njezine druge knjige Food Rules (detalji ovdje)
  • Web stranica dr. Cate
Čitajte podcast

Katie: Dobrodošli u podcast Zdrave mame. Ja sam Katie iz
wellnessmama.com i ne bih mogao biti uzbuđeniji zbog današnjeg gosta
jer sam njezin obožavatelj jako dugo. Zapravo je njezina knjiga
jedan od razloga što sam prvo uistinu ušao u zdravstvenu stranu stvari
mjesto i započelo je mnoga moja istraživanja.

Dr. Cate Shanahan obiteljska je liječnica s certifikatom liječnika. Trenirala je u
Biokemija u genetici na Sveučilištu Cornell prije pohađanja Roberta
Medicinska škola Wood Johnson. 10 godina bavila se medicinom u
Havajima gdje je studirala etnobotaniku i njezine kulinarske navike
najzdraviji pacijenti. Trenutno vodi kliniku za metaboličke bolesti u Denveru,
Colorado, i služi kao direktor Los Angeles Lakers PRO Nutrition
Program. I kao što sam spomenula, ona je autorica knjige “ Duboka prehrana ”
koja mi je jedna od najdražih knjiga svih vremena.
Dr. Cate, hvala što ste ovdje.

Dr. Cate: Drago mi je što sam ovdje i hvala vam puno na povratku
priča tamo. Nisam to shvatila. Pa, to je vrlo laskavo čuti.

Katie: Oh, apsolutno. Ja sam obožavatelj vašeg rada već jako dugo,
i čast mi je danas razgovarati s vama i podijeliti vas sa slušateljima.
I mislim da će ovo biti nevjerojatna epizoda. Zato želim uskočiti.
Dakle, koliko razumijem, vaše zdravstveno stanje koje je bilo koljeno
problem potaknuo vas da pogledate prošlost kroz znanost i u prirodnije i
nutritivno ljekovita strana stvari. I mislim da je vaša perspektiva super
vrijedno jer ste potekli iz medicinskog modela, a zatim ste zaglibili u
prirodni i prehrambeni model, i osjećam da imate najbolje
perspektiva s nekakvom fuzijom tih.




Možete li započeti s onom pričom o vlastitim iskustvima
utjecalo … kako ste gledali na prehranu i kako ona utječe na zdravlje, a također
kako vas je uvuklo u ovu stranu stvari.

Dr. Cate: Pa, da, sigurno. Dakle, ono što se dogodilo sa mnom bilo je to nakon što sam
završio medicinsku izobrazbu i tada sam se bavio medicinom na Havajima,
I sama sam se razboljela i imala sam problem s koljenom. Nisam mogao hodati. Da
bio problem. A ako bih predugo stajao na njemu, dobio bih groznicu i znate,
stvarno se umorim i to je bio bizaran problem i imao sam sve uobičajeno
stručnjaci to gledaju od reumatologa do kirurga. Čak sam i operiran,
i ništa nije pomoglo pa je bilo kao da sam A, očajan i B, jer sam bio
bivši sportaš, imao sam sve ovo poput slobodnog vremena odjednom, gdje i inače bilo kad
Imao sam slobodan dan, bio bih poput biciklizma ili tako nešto već dvoje, troje
sati. Odjednom, nisam imao to vrijeme. Mislim, imao sam sve ovo vrijeme za razmišljanje
o medicini i onome što sam radio sa svojom karijerom i što je bilo
događalo se sa mojim zdravljem i zašto kao da nije bilo odgovora.

Dakle, počela sam gledati u smjeru prehrane jer je moj suprug, koji
voli kuhati, rekao mi je, “ Pa, znate, jedete puno šećera i
možda je to dobro za insekte, ali ti nisi kukac. Ipak, jedete kao
jedan. ” I tako sam ga prvi put doista ozbiljno shvatio. On je bio
dajući takve komentare godinama jer sam imala užasan slatkiš
zub. Kao da idem na trčanje od 10 kilometara, nagradio bih se s pola kilograma
M & Ms.

Tako sam počeo samo istraživati ​​prehrambene i druge načine razmišljanja o zdravlju
zapravo i lijek, a to me odvelo do prehrane jer je Andrew Weil imao
napisano pod nazivom “ Spontano zacjeljivanje, ” i u toj je knjizi spomenuo
nešto što se naziva mega tri masne kiseline, a to su dobre masti
za vas je to bilo davne 2001. godine. Kao što svaki četvrti razred zna
što su mega tri masne kiseline i svi uzimaju riblje ulje, ali natrag
tada je to bila potpuno nova stvar i imao sam … zapravo sam bio poput nečega
ogorčena jer sam išla na medicinsku školu i platila sav ovaj novac
moje medicinsko obrazovanje, ipak, nisam naučio o tim esencijalnim masnim kiselinama
i kako su utjecali na naše zdravlje na načine koji nisu imali nikakve veze
kalorija.


I tako, to je bilo otvaranje preispitivanja, kako mogu staviti svoje
medicinsko obrazovanje da sam naučio sve te stvari o samofiziologiji i
biokemije, kako mogu staviti prehranu u taj kontekst? Jer sam shvatila
da je ono što je tamo mislilo, ono što je učinila knjiga Andrewa Weila otvorilo
vrata za cijelu ovu drugu ideju o tome kako hrana utječe na naše tijelo što je i postalo
kad sam shvatio kako rade mega tri masne kiseline i razliku između a
mega tri i mega šest, bilo je nevjerojatno jer ono što sam naučio je to
omega tri masne kiseline zapravo mogu isključiti rast karcinoma, a omega šest
masne kiseline zapravo uključuju rast raka, a to je značilo to
hrana je povezivala, prenosila informacije našim tijelima. Bilo je
upućujući naše stanice.

I tako je to zapravo nedostajao dio mog medicinskog obrazovanja, pa je tako
odjednom sam dobio okvir koji uključuje svu važnu biokemiju koju sam imao
naučili, ali stavili je u okvir hrane, a ne samo kao apstraktno,
kemijske reakcije u našim tijelima koje … pa, oni se događaju i sve ostalo
ali zapravo je jedini način da ih promijenimo lijekovima.

Mi kao studenti medicine naučimo puno o tome i o tome kako lijekovi utječu na našu stanicu
fiziologije i izravnih promjena unutar našeg tijela, ali nismo naučili kako
prehrana, kako to hrana može učiniti. I tako, tada sam odlučila da želim
naučiti sve što sam mogao o onome što smo znali o masti i šećeru
a onda se odatle odvijalo u onome što je konačno postalo naša knjiga,
“ Duboka prehrana. ”

Ali knjiga je … drugačija je od bilo koje druge knjige o dijetama i mislim da ste …
don ’ ne znam, vidjet ću slažete li se s tim. to je kao, puno dijetalnih knjiga je
poput, “ Pa, nemojte jesti žitarice ili jesti više masti ” ili su oni … možete rezimirati
koncept prilično brzo. vrlo je podložan opisivanju u zvučnom zalogaju,
ali godinama sam se borio s načinom da uvrstim sve informacije u
“ Duboka prehrana. ” I, ne znam, jeste li se osjećali kao da je to malo više
poput velike slike od … Jesam li poput … tapšanja po leđima kad to učinim
ne bi trebalo biti ili?


Katie: Ne, apsolutno se slažem. Zapravo, to sam već rekao. Kad sam prvi put pročitao
prije mnogo godina, htjela sam o tome reći svom suprugu, a zatim i roditeljima
zbog određene povijesti u našoj obitelji. Mislila sam da bi to stvarno bilo korisno
za mog tatu. A kad sam to učinio, otišao sam do njih i pokušavao sam smisliti
kako to sažeti u svojoj glavi, i osjećao sam da moram biti takav, “ U redu. Ovdje
Idi. Udahnite duboko. Sjedni. Pokušat ću vam sve ovo objasniti. ” I ja
kupio kopije tijekom godina za puno različitih rođaka zbog toga
razlog. Ali slažem se, stvarno se obraćate širokoj slici i osjećao sam se poput vas
vezani u stvarno sveobuhvatno mnogo više od mnogih dijetalnih knjiga poput vas
rekao da se samo usredotočite na jedan aspekt. A mnogi od njih očito jesu vrlo
važne aspekte, ali osjećao sam se kao da ste to učinili vrlo kohezivnim i napravili
uopće imaju smisla.

I znam da je vaša knjiga iz tog razloga oduševljena, posebno s
objašnjavajući kako nazivate četiri stupa ovih prehrambenih navika. I tako
možemo li malo o tome razgovarati? Zaronite u četiri stupa i što oni
jesu?

Dr. Cate: Da. Definitivno, želim to učiniti, ali, prije nego što to učinim, želim
objasnite što se događa s našom knjigom. Jer ste pročitali knjigu i
još uvijek nije dostupan. Dakle, ono što radimo je, ponovno smo ga objavili. Pa što
dogodilo se da smo sami izdali 2008. godine i to vrlo dobro,
iznenađujuće jer nismo imali platformu ili nešto slično, ali zahvaljujući tome
ljudi poput vas koji su to promovirali i razgovarali o tome.

A onda tijekom prošle godine, negdje prošle godine u ovo vrijeme
kontaktirao izdavač koji je bio zainteresiran za njegovo ponovno objavljivanje, a ja sam morao
počni razmišljati o tome, “ Pa, što bi ta knjiga učinila, a to je drugačije od
izvorna verzija? ” I ono što sam smislio je da sam to htio samo
sažeti malo jasnije o čemu se radi u našoj knjizi. I tako u stavljanju
novo izdanje zajedno, shvatio sam da “ Deep Nutrition ” stvarno priča priču,
a to je možda i najvažnija priča koju će imati sljedeća generacija
čuti jer je to priča da smo na rubu gubitka ljudskosti,
i govori priču o tome kako smo došli ovdje i … a priča je krenula natrag
na kraju … točno oko Industrijske revolucije u kasnim 1800-ima gdje
naša je opskrba hranom postala puno mehaniziranija i postojala je
uvođenje … u osnovi smo se udaljavali od tradicije. Ljudi su bili
radi puno više prečaca. Koristili smo puno više poput bijelog brašna, i mi
su počeli koristiti industrijske masti poput skraćivanja.

I dok se to događalo, liječnici, liječnici širom svijeta bili su uključeni
na rubu spoznaje da je taj pomak koji je utjecao na određene kulture
mnogo dramatičnije … kao što su neki džepovi zaista bili dramatično
pod utjecajem ovoga. Kao i određena područja … u ovoj zemlji ljudi na Indiji
rezervacije, i Eskimi i ono što danas nazivamo Indijancima
rezervacije. Liječnici su to shvatili gdje su ti ljudi koji su još uvijek bili
neovisni, nisu bili u rezervaciji ili se zapravo nisu oslanjali
na rezervacijskoj hrani nisu oboljeli od bolesti koje su liječnici
vidio mnogo više u civilizaciji, kao u ostatku Sjedinjenih Država
Države. U osnovi nisu dobivali rak i nisu dobivali
tuberkuloze kakva su bili svi drugi. I ovo je započelo ogromno
razgovor među liječnicima kako bi pokušali razumjeti što se ovdje događa.
I u konačnici, jedan od prethodnika takvog načina razmišljanja
pojavio se, zvao se Weston Price i bio je zubar, i siguran sam
prije ste spomenuli njegov rad. Ima fantastičnu knjigu pod nazivom “ Prehrana
i fizička degeneracija. ”

A ono što je pokazao je da kad su ljudi jednostavno slijedili svoje tradicije,
bili su otporni na sve ove bolesti koje su u to vrijeme pozivali
civilizacijske bolesti koje su bile puno zaraznih bolesti i
karcinomi i ono što je Weston Price zanimalo bile su asimetrije lica
to je zahtijevalo aparatić za zube i bolne operacije i sve vrste užasne čeljusti
operaciju koju je stvarno mučio zbog toga što je morao obaviti toliko
djeco. To se događalo krajem 1930-ih, a došla je i Priceova knjiga
upravo u tom trenutku.

Bili smo na rubu, medicina, kad kažem “ mi ” Mislim na lijek
točke, bili na rubu ovog velikog skoka u razumijevanju
važnost vitamina i prehrane te prehrane životinja na bazi trave za naše
krave, kad je sve to doslovno oduševio Drugi svjetski rat i promjene
koja se tamo dogodila oko mehanizacije proizvodnje hrane. I tako
I ’ rekao sam preteču na ovaj način razmišljanja u ovoj priči ovdje o dobru
način razmišljanja da smo bili na rubu otkrića bio je Weston Price.

Pa, njegov kolega, njegov negativac, ako hoćete, negativac u prehrani je
čovjek po imenu Ancel Keys, a ovo ste ime već mogli čuti jer
njega je Harvard promovirao kao oca kao što je pretpostavljam genijalni, ovaj
otac hipoteze o dijeti i srcu, ideje da je masnoća štetna za zdravlje srca,
ali on je naišao … kad je naišao zapravo je nasamario nas liječnike
u odbacivanje ili sugeriranje da ljudi odbace ono što je ostalo od našeg
poštovanje kulinarske tradicije i kulinarske prakse u to vrijeme jer je on
rekao da bismo se trebali riješiti maslaca i jaja i sličnih stvari jer
uzrokovali su bolesti srca. I koristio je statistiku da zbuni liječnike
umjesto korištenja fiziologije, zar ne?

Dakle, liječnici obično ne uče statistički, sigurno u tom trenutku, statistički
analiza nije bila nešto što su liječnici naučili. To nije bilo dio
medicinski razgovor, statistika, ali to je nešto što je on doveo i
naglasio. Pa kad su liječnici čuli, oh, pa ove statistike su sada bile
kao dobro, doista se ne bismo mogli svađati s tim, jer to nije hellip; mi ne znamo, mi ne
nismo radili anketu, mi ne znamo kako analizirati te stvari.
A Ancel Keys je radio statistiku za promociju
vrste prerađene hrane koja je stvorila … po kojem je on znao stvoriti ime
sebe na prvom mjestu. Tako se vraća u Drugi svjetski rat jer Ancel Keys
izumio K-obrok kojim su se tijekom vremena hranile vojske
Svjetskog rata i K-obroci, K označava Ključeve. Dakle, to je bila prerađena hrana koja
doveo je Ancela Keysa u prevlast, a ono što je on učinio s tim položajem bilo je
koristiti statistiku i neke kemijske zabune, ali prvenstveno statističke
manipulacija za uništavanje onoga što nam je ostalo od poštivanja tradicionalne kulinarstva
prakse u Sjedinjenim Državama. I sve je to bilo u ime promocije
vrste prerađene hrane stavljao je u svoje K-obroke. I u konačnici je bio
uspješan u navođenju Amerikanaca da slijede dijetu s jeftinom hranom.

A ja se ovdje ponašam pomalo kao medicinski istražitelj i ukazujem na
prstom u Ključeve iako zapravo nemam puno jakih dokaza
bio je povezan s. Osobno nisam pronašao puno čvrstih dokaza
bio je povezan s industrijom prerađene hrane, ali drugi ljudi jesu
o tome napisao. Drugi ljudi poput Nine Teicholz koja je napisala knjigu pod nazivom
“ Veliko masno iznenađenje ” i Tim Naughton koji je napisao knjigu pod nazivom “ Veliki
Debeli … ” Ma čekaj, oh, “ Debela Glava. ” Nije knjiga, bio je to film pod nazivom “ Debela glava. ”
Tako su drugi ljudi govorili o tome kako je Ancel Keys zaista bio nekako u gužvi
s prerađenom prehrambenom industrijom.

Dakle, cilj mu je u osnovi bio ljude navesti na dijetu s jeftinom hranom, i što
da je dijeta s jeftinom hranom puno ugljikohidrata i puno prerađenog
biljna ulja. Taj pomak u našem mentalitetu, iako nikada ne bi proletio da
liječnici su inzistirali da prestanemo razgovarati o statistici i nastavimo
govoreći o onome što su doktori uopće naučili a to je fiziologija i
kemija. Kao da sam sedam godina išao u školu učeći o fiziologiji
i kemiju, a kad sam izašao iz medicinske škole, odjednom sve
bilo o statistici. I ankete koje rade kako bi pokušali dokučiti, tko
ima koristi od vrste lijeka za kakvu bolest i mi to ne ’
razmislite o fiziologiji kako ti lijekovi više utječu na naše tijelo.
I zato što smo zauzeti razgovorom o statistici, a time i liječnici
su upravo … dopustili da se to dogodi, liječnici su se potpuno odrekli
kontrola medicinske prakse prema statističarima, a statističari su poprilično
kupio i prodao onaj tko to plaća u to vrijeme plaća njihov račun i
to je i neka vrsta opsežne izjave, ali postojala je studija
koji je izašao u … postojala je Cochrane Review koja je objavljena
12. prosinca 2012., jednostavan datum za pamćenje, o ovome i o tome kako
kad god postoji donator za studiju, u ovom je slučaju to bila farmaceutska industrija
studije, nalazi su, za stotine postotaka bodova iznad šanse
pronaći nešto povoljno za financiranje studije. I tako je ovo kako
došli smo u situaciju da liječnici više nisu od velike pomoći
u smislu pomaganja ljudima da se hrane zdravo.

Dakle “ Duboka prehrana ” govori cijelu priču o tome kako smo došli do ove točke gdje
liječnici zapravo ne razumiju što uzrokuje bolest, a tko neprijatelj
je velika hrana, a mi razgovaramo o cijeni svega toga za naše gene.
Što se događa s našim genima jer smo svi bili na ovoj jeftinoj hrani
prehrana već generacijama. I pokazuje što bismo trebali poduzeti
kontrola natrag. I tako ćemo doći do četiri stupa.

Katie: Da, apsolutno. Drago mi je da ste nas proveli kroz cijelu priču i ja
znam da je to dio moje vlastite frustracije u mom zdravlju
putovanje pokušavajući pronaći liječnike koji bi zapravo mogli shvatiti što je
nije u redu sa mnom što se ispostavilo kao Hashimotovo. Ali ja sam to prošao
mnogi liječnici koji su bili poput, “ Pa, nema ’ prehrane … prehrana nema nikakvog utjecaja na
štitnjača ili ne utječe na zdravlje, a to definitivno nije razlog. ”
I upravo je to vrlo frustrirajuće kada tražite medicinsku zajednicu
i osjećam da mnogi od njih nemaju cijelu tu sliku i nemaju ’ t
razumjeti cijelu priču. Pa ipak, oni vrlo snažno stoje iza njih
vjerovanja da ih imaju poput vas upravo ste objasnili trag do onoga što sada imamo
vidi, za početak bi mogli biti vrlo manjkavi podaci. I osjećam se kao posebno gdje
vidimo da je to sa zasićenim mastima jer se gotovo tako ukorijene
što možete reći, začepljenje arterija i većina ljudi će reći zasićene masti. I
kao da ćete čuti kao mono-nezasićene masti zdrave za srce i one imaju sve
oni vole vrlo snažne programirane odgovore o tome koje su masti zdrave
a koji nisu.

I na sreću, vidio sam kako nedavno izlaze neka istraživanja o
industrija šećera i kako se sve to odigralo kao što ste govorili u
priča, ali vratimo se na trenutak na zasićene masti jer mislim da vjerojatno
većina mojih slušatelja prilično je dobro educirana o tome, ali isto tako mislim i vi
imaju zaista dobru zanimljivu, dodatnu perspektivu o ovome. Pa što je
prava priča sa zasićenim mastima?

Dr. Cate: Dakle, prava priča sa zasićenim mastima je da smo tek počeli razgovarati
o tome zbog ljudi poput Ancela Keysa koji su nam dali ovu ideju, ovo
pojednostavljena slika stvorena u našim umovima od čvrste masnoće jer životinjske masti teže
biti čvršće od biljnih ulja, ulja su tekuća. Dakle, kruta masnoća može začepiti a
cijev ispod sudopera, i tako je stvorio ovu misao i ovu sliku
samo jesti masnoće, a masnoće se jednostavno zaglave u vašim arterijama i uzrokuju
arterioskleroze i srčanih i moždanih udara. Ali to je apsurdno jer
liječnici znaju da se masnoća jednostavno ne tali u vašem krvotoku
gdje se može stvrdnuti na bokovima vaših arterija. Priroda zna da ulje i
voda, masnoća i voda, nemojte se dobro miješati i tako je stvorio ove čestice tzv.
lipoproteini koji nose masnoću.

Dakle, taj je model apsurdan da će jedenje čvrste masti nekako
stvrdnjavanje u vašim arterijama. nije razumnije reći da bismo trebali
svi imaju tekuću prehranu jer tekućine mogu teći u našem krvotoku. Samo krutine
su problem. Mislim, to je toliko apsurdno.

Katie: Točno.

Dr. Cate: Ali Ancel Keys bio je vrlo pametan. Znao je da liječnici nisu ’ t
razumijem puno kemijskih pojmova i nismo imali pojma što hidrogenira
biljna ulja bila. Pa sada mislim, siguran sam da vaša publika to zna
su ulja koja potječu iz kukuruza i soje koja se ekstrahiraju u industriji
proces, a zatim su dalje obrađeni kako bi ih očvrsnuli u više
kruto stanje. I od toga su napravljena skraćivanja i margarini.
Tako je Ancel Keys radio sve ove studije o margarinima i učinku
margarina na kolesterolu i životinjama, i pokazali da margarini jesu
doista povisuju kolesterol i uzrokuju arteriosklerozu na životinjskim modelima. I
pa kad je govorio o svom studiju, rekao je čak i zasićene masti
iako je koristio margarin koji je stvarno hidrogenirano ulje što jest
postat će mješavina zasićenih masti i trans-masti koja je toliko otrovna da
proglašen je ilegalnim poput Manhattana i San Francisca.

Ali kad je medijima pričao o svom studiju, a on je nastavio
medijski blic, bio je na TV-u, napravio je naslovnicu “ Time Magazina ” pa on
koristili bi riječi poput maslaca i jaja, a zatim koristili zasićene masti u
ista rečenica koja implicira da ono što je proučavao na svojim životinjskim modelima koje
mislio je na objavljeno da su maslac i jaja, ali on
nikad nisam koristio te stvari. Koristio je hidrogenirana biljna ulja koja su
najgora moguća vrsta umjetne industrijske hrane koju ste mogli napraviti, pa je on
bio je … Mislim, moram ovo shvatiti kao svrhovitu obmanu. Govorio je
ljudi maslac i jaja bili su zasićene masti i tada je u svojim studijama bio
koristeći zasićene masti iz margarina koji je hidrogenirano biljno ulje.
I naravno, imao je tu vezu s prerađenom hranom jer je to - rsquo;
Napravio je svoje kosti i K-obroci nisu bili ništa drugo do prerađena hrana.
I tako je u osnovi bio usnik za prerađenu prehrambenu industriju
pokušavajući natjerati ljude da jedu više biljnog ulja umjesto prirodne
životinjske masti koje ljudi jedu vječno. Odjednom, sada ovi
stvari su loše za nas.

A posljedice toga preusmjeravaju se s prirodnih masnoća na njih
biljna ulja su još uvijek nedovoljno ispitana i to je još jedan razlog zašto ja
želio dodati u knjigu koju smo napisali, “ Deep Nutrition ” i proširiti. Mi
imaju veliko poglavlje i puno se usredotočuju na ono što se s njima događa
biljna ulja, što čine našem zdravlju arterija, našem genetskom zdravlju
i našem mozgu, našem mentalnom zdravlju.

Dakle, nitko ne govori o ovome. O ovome nitko ne govori, već o sojinom ulju
potrošnja je porasla oko dvije tisuće puta, 2000 puta u prošlosti
stoljeću od 1909. O ovome nitko ne govori. Sojino ulje za nas nije loše
jer je soja za nas loša, iako možete jesti previše soje, a to nije
dobro za vas i može uzrokovati probleme sa štitnjačom, ali sojino ulje je loše jer ono
je polinezasićeno biljno ulje koje se prerađuje, svi vitamini su
ogoljeni i na kraju pojedemo toliko ovih polinezasićenih masnih kiselina
kiseline sada kada su naša tijela doslovno sastavljena od različitih kemikalija nego
bili su prije 100 godina.

Upravo sam razgovarao s istraživačem iz UC Davis, a on mi je rekao
to … ili mi je govorio o studiji koju je proveo o mjestu gdje su biopsirali
masnoće, žene masne, masnoće u žena, u našoj potkožnoj masti. Ne znam zašto
nisu radili muškarce, ali jesu žene, pa su tako 1945. godine
sastav ženske masti bio je oko 6% ove polinezasićene
masna kiselina koja se naziva linolna kiselina i koja je najčešća masna kiselina,
polinezasićene masne kiseline i sojino ulje. Šest posto, 6% možda 7% a
od toga se sastojala ženska masnoća.

Sada biopsirate masno tkivo žene i to je negdje između 20%
i 25% linolne kiseline, u redu? Dakle, linolna kiselina je polinezasićena masnoća
kiseline i vrlo je osjetljiv na oksidaciju i naziva se slobodnim
radikalne kaskade o kojima pišemo koje potiču upalu i
koji u osnovi ubrzavaju starenje, slabe naša vezivna tkiva pa
da smo zbog toga skloniji razvoju celulita, a onda i oni
nemojte gori i za energiju pa nam otežava mršavljenje, plus
naš mozak je sada napravljen od ove polinezasićene masne kiseline koja je sklona
do oksidacije, a budući da nismo jeli normalnu hranu, ne ’ t
imaju dovoljno antioksidansa da kontroliraju svu oksidaciju. I tako što imamo
su abnormalnosti našeg masnog tkiva gdje celulit dobivamo puno lakše nego
trebali bismo. Vidio sam bebe s celulitom.

Katie: Oh, Bože.

Dr. Cate: Da. Mislim da biste trebali štipati dječju kožu i
jednostavno … imate poput preslatkog malog nabora masti na dohvat ruke. Ali što
sada se događa da možete zgužvati dječju masnoću na trbuhu i vidite
udubljenje tamo. A to se nikada prije nije dogodilo. Pa, sjećam se kad sam
je bilo dijete koje se praktički vratilo u 1800-te. Moja mala braća i
sestre, njihova koža to nije učinila. Nisu dobili to zamračenje.
A ti gledaš poznate osobe i gadne slike koje paparazzi snimaju
i premda je njihov postotak tjelesne masti negdje 'hellip', on je nizak, to je poput rsquo-a
10% do 12%, još uvijek vidite celulit. A to je zato što nedostaje celulitne masti
odgovarajuću potporu kolagenu jer su ga doslovno pojeli
upala uzrokovana činjenicom da se naša masnoća sada od toga sastoji
proupalna masna kiselina. Kemijski smo drugačiji nego što smo bili 50 godina
prije, i nitko o ovome ne govori, tako da ’ zašto sam morao razgovarati o tome
ažuriranjem naše knjige.

Katie: Apsolutno. Zapravo znam podosta žena koje su toliko užasnute
njihov celulit koji su išli liječnicima i plastičnim kirurgima pokušavajući popraviti
i svima im je rečeno, to je samo genetski. Eto
ništa ne možete učiniti za kontrolu, osim za operaciju ili osim za bilo što drugo
stvar je u tome što oni trguju. I tako mi je ’ s razlogom to zaista upečatljivo
da uspostavljate tu vezu jer, kao što ste rekli, nitko ne govori o tome
ovaj.

Dr. Cate: Da. I to je istina da nakon što ugradite noseće strukture
vaš celulit, žao mi je, u vašoj masnoći, nakon što se noseće strukture istroše
daleko od upale, trebat će jako dugo vremena da se vrate.
To je kao da se nadomjestak kosti događa u sedmogodišnjem ciklusu. polako je
proces, i dok … to nije nešto što ne možete učiniti s tim, shvatite
postotak vašeg tjelesnog masnog tkiva dovoljno nizak, i da, nećete imati
udubljenje, ali to zapravo nije onako kako je ’ s … Mi, u prošlosti, ne biste trebali vidjeti
celulit dok ne ustanete i bude negdje oko 30% -40% tjelesne masti.
Sada to vidite kod ljudi s 10% tjelesne masnoće koja graniči sa
nezdrava mala količina tjelesne masti. Za reprodukciju vam je potrebno oko 10%
tjelesna masnoća za pristup vašoj hipofizi, jajnicima i nadbubrežnoj žlijezdi
normalno za optimalnu plodnost.

Katie: Da, apsolutno. Pa, vezati i za još jednu stvar koja se često svodi
u ovoj je jednadžbi stvar s kolesterolom. A imam toliko čitatelja koji
ostavljajte komentare na liniji “ Slažem se s vama i zasićene masti jesu
očito zdrav. Jednostavno ih ne mogu jesti jer imam povišen kolesterol ” Tako
razgovarati o tome kako se kolesterol uklapa u ovo.

Dr. Cate: Imamo cijelo poglavlje o tome jer je to tako važno
razumjeti. Dakle, kao što sam spomenuo, zasićene masnoće ne putuju u vaš
krvotok slobodno. Poput masti koja putuje … ona putuje u ovim zvanim strukturama
lipoproteina i možemo jesti više zasićenih masnoća i naše će tijelo samo stvarati
više lipoproteina, a posao lipoproteina je osigurati da bez obzira na masnoću
mi jedemo, i zapravo, što god da jedemo, jer nije sve baš kao
masti, to su i vitamini topivi u mastima i antioksidanti topivi u mastima i stvari koje
ne bismo nužno uzimali u obzir masnoću. Tako je, na primjer, vitamin A u našem
lipoproteini, vitamin E se prenosi u našim lipoproteinima.

Dakle, posao ovih lipoproteina je stvarati … oni su izvorno nastali u našem
crijeva uz naše crijevo upravo na mjestu gdje masnoće ulaze u naše tijelo, oni
se odmah pakiraju u vrstu lipoproteina koja je najveća vrsta
od svih zvanih kilo mikrona. to je najveća vrsta od svih jer je puna masti i
njegov posao je teći u krvotoku i dostavljati te hranjive sastojke do
tkiva koja to trebaju. Dakle, sva naša tjelesna tkiva ili stanične membrane svih
naša tjelesna tkiva su građena od masti i kolesterola. I tako cijelo naše tijelo
tkiva trebaju svježu zalihu.

I tako to rade te stvari i dok ovdje donose malo masti
i tamo se smanjuju i postaju malo manji, a u nekom trenutku i oni
apsorbira jetra koja ih spakira s nekim dobrotama koje
jetra stvara jer jetra stvara i neke vitamine topive u mastima i
stvari. Obrađuje vitamin D iz jednog oblika u drugi oblik, a zatim
mogu to spakirati u lipidne proteine, a također mogu samo zadržati lipoproteine
osvježeni. to je nekako kao da perete rublje. Trebate dobiti vlakna
off i ostalo. Pa, trebate istu stvar sa svojim lipoproteinima.
Osvježe se u jetri, a zatim ih ispljunu jetra,
znatno manja od izvorne veličine kilograma, ali ipak lijepa
prokleto veliki i zovu se VLDL lipoproteini, a zatim cirkuliraju uokolo
dok ne postanu malo manji, malo manji i onda postanu LDL.

LDL za koji ste vjerojatno čuli je takozvani loši kolesterol, ali nije
pravilno imenovan. Nije loše. Ne čini ništa loše. Nije
stvorena po prirodi da nas ubije. Međutim, ono što otkrivamo jest da postoji
ovo samo veliko miješanje između … i dalje razmišljamo poput Ancela Keysa. Još uvijek smo
misleći da će nam se ta masnoća nekako začepiti u arteriji i to rsquo; s
jer je masnoća čvrsta i zato što priroda jednostavno ne zna kako to riješiti
nerješiv problem debljanja kako bi pravilno cirkulirao u arterijama. Tako
možda to nije zasićena masnoća koja se doslovno začepi i zgruša u našim arterijama,
ali to je jedan od ovih lipoproteina. I upravo sada, oni su ciljali LDL.
Nije zapravo važno zašto, ali iako to radim zbog
Razumijem to, ali ulazim u pitanje zašto za one ljude koje to zanima
“ Duboka prehrana ” sedmo poglavlje. Ali ono što oni ne razumiju
cijeli problem koji imaju je taj što nisu rsquo; lipoproteini loši, već
kao i bilo što drugo, mogu postati nefunkcionalni. Kao i svaka vrsta stanica može
postanu nefunkcionalni i dovedu do bolesti, a uzrokuje je mrvljenje
dijeta na kojoj smo svi, sva ova jeftina, prerađena hrana.

Dakle, ono što se događa kada smo na ovoj jeftinoj prerađenoj hrani, to je naše
lipoproteini ne funkcioniraju pravilno. I to samo zbog načina na koji to možemo
izmjeriti određene lipoproteine, LDL je jedan od lipoproteina koji
dugo smo na oko pazili, jer smo ga u prvom redu pronašli. I
tako, LDL lipoprotein, kao i svi ostali lipoproteini postaje nefunkcionalan, i
ponekad se brojevi malo penju kad postane nefunkcionalan. Ali
broj nije problem. Činjenica da je nefunkcionalan je
problem kakav biste mogli zamisliti. Možda se pitate, “ na što mislim
nefunkcionalnim? ”

Katie: Da, definitivno jer si u pravu što su oni definitivno loši
dečki, i to me frustrira jer sam pročitao vašu knjigu i vidio neke
istog istraživanja, oni uopće nisu problem, ali to je ipak
na čemu se temelji toliki dio konvencionalnog modela. Zapravo, čak i ako idete
dobiti životno osiguranje na kojem suprug i ja radimo u posljednje vrijeme
samo zato što imamo malu djecu, oni mjere vaš kolesterol i ako
bilo koji od njih je visok, smatra se faktorom rizika. Pa da, idite malo dublje
u to. Kao što je stvarni problem? Kakva je to disfunkcija i što
proizlazi li to iz?

Dr. Cate: Dakle, disfunkcija je u tome što lipoproteini više ne mogu raditi svoje
posao i njihov posao je isporučiti tu masnoću. Njihov posao je nositi masne hranjive sastojke
kroz krvotok, kroz cirkulaciju dok ne dođu do tkiva
koja ih želi, a zatim dostavi malo masnoće u to tkivo i onda
krenuti dalje.

Dakle, kad su nefunkcionalni, to ne mogu učiniti. I tako mogu biti
disfunkcionalni time što ih stanice ne prepoznaju kako bi ostale u cirkulaciji
predugo i to je to kada će LDL osobe poći od loše prehrane, i
to je cijeli razlog zašto svi misle da je LDL kolesterol loš. To je
cijeli razlog upravo ukratko jer kad jesu
nefunkcionalan na način da ih stanica ne može apsorbirati, LDL ostaje
u cirkulaciji krvi, pa će LDL broj zbog toga rasti. I
iako je to samo malo, malo je gore, možda je 10% veće nego što bi bilo
budi inače, taj mali cvrkut okrivljen je za sve bolesti srca, a to je ’
apsolutno apsurdno.

Tako ostaju u vašoj cirkulaciji kad su nefunkcionalni, i to je samo
zbog prehrane s prerađenom hranom, zbog visokih ugljikohidrata i
biljna ulja od kojih sam spomenula naša tijela sada se sastoje
jer, a nisam to spomenuo, naša dijeta se sastoji od njih i
okolo … kao što sam na to aludirao. Rekao sam da su porasli oko 2000 puta soje
nafte, ali prosječni Amerikanac dobiva oko 35% do 45% svoje nafte
ukupne dnevne kalorije od ovih vrsta neprirodnih masti. A to nikada
dogodilo prije i naša tijela ne mogu s njima izaći na kraj. I posljedica
je taj što oni … razlog zašto se s njima ne možemo nositi jest taj što su skloni
do oksidacije i možemo ih imati samo toliko dok ne počnemo gubiti
kontrola reakcija oksidacije. I njegove reakcije oksidacije koje uzrokuju
lipoproteini postati disfunkcionalni jer oksidacija uništava
funkcionalnost čestice lipoproteina.

to je poput lasera … zamislite poput Ratova zvijezda gdje imaju kao …
napadajući poput Zvijezde smrti sa svim tim laserima i sličnim stvarima, i
laserske zrake stvaraju stvari na površini Zvijezde smrti koja će se raznijeti. Dobro,
to je ono što se događa lipoproteinima zbog oksidacije
reakcije uzrokuju kaskade slobodnih radikala koje na neki način raznose proteine
na površini ovih lipoproteina koji pokušavaju usmjeriti svoj posao je
pobrinite se da se ta mast isporuči. A kad su ti proteini
uništena, ta funkcionalnost je uništena, masnoća se ne može isporučiti pa oni
samo ostanu u opticaju i ostanu i ostanu i ostanu i
na kraju se lipoprotein s vremenom jednostavno raspada i sada imate masnoću
to ne može ostati suspendirano i sada stižete do tog usijanja na
sluznica arterijske situacije. I tako dobivate arteriosklerozu, to je
kako stvarate nakupine plaka.

Katie: Moji će se sinovi svidjeti vašoj analogiji Ratova zvijezda koja će vam pomoći objasniti to. Tako
na temelju onoga što ste rekli, kako se onda statini uklapaju u jednadžbu jer
čujete puno o njima i jedan su od najčešće propisanih
droge, ako to razumijem i čak je bilo prijedloga
dajući ih djeci i stavljajući ih u vodovod. Ali na temelju
ovo što ste maloprije rekli, čini se da ne samo da to neće biti učinkovito, nego
moglo bi biti prilično opasno. Kako se uklapaju statini?

Dr. Cate: Dakle, statini pomažu nekim ljudima i onima koji
ne želite ili ne možete prestati jesti ta proupalna biljna ulja,
ili nisu voljni ili nisu u mogućnosti smanjiti unos ugljikohidrata u prehrani jer
obje će stvari oštetiti vaše lipoproteine, a treća stvar je
nisu voljni ili ne mogu prestati pušiti jer pušenje promovira
oksidativni stres i također oštećuje lipoproteine. Tako da će statini pomoći
tim ljudima pomalo, a razlog zašto pomažu tim ljudima je taj što
kada otrovate jetru statinima, vaše tijelo to manje može
proizvoditi kolesterol tako da postane gladniji za te lipoproteine, tako da
brže se apsorbiraju. Tako ih više izbacuje iz optjecaja
brzo i to je dobra stvar jer što duže ostanu u optjecaju,
to su veće šanse da taj laserski napad ošteti proteine ​​koji
nalaze se na površini čestica lipoproteina.

Dakle, statini, jer vole … mislim da stvarno truju jetru i
ostatak tjelesnih tkiva u koja ulaze, blokiraju enzime za
proizvodnju prekursora za kolesterol tako da oni oštećuju čak i vaš
sposobnost mozga da stvara kolesterol. I u konačnici, oni će uzrokovati
neki drugi problem, smanjit će rizik od srčanih bolesti i
moždani udar, ali ja vjerujem da će se oni gotovo uvijek … samo premještati
oko bolesti od koje ćete umrijeti jer vam truju tijelo
sposobnost stvaranja ne samo kolesterola, već i nekih važnih stvari za
rad imunološkog sustava i mišića, pa oslabljuju srce
mišića, oni oslabljuju mišićno tkivo općenito, smanjuju sposobnost mozga
za proizvodnju kolesterola pa vjerujem da ćemo otkriti da se oni smanjuju
moždano tkivo. Oni zapravo koriste statin za promicanje ili izazivanje životinje
model demencije. Pa, znaš, što ti to govori?

Katie: Da, to bi definitivno … trebalo bi ljudima dati pauzu prije nego što to naprave
Odluku o promjeni prehrane ili uzimanju statina.
Dakle, prije nego što uđemo preduboko u ovo, želim se zaokružiti i razgovarati o
četiri stupa koja imate u svojoj knjizi jer osjećam da se dotičemo
puno točaka koje su za njih stvarno relevantne. Možete li nam dati
pregled što su ta četiri stupa i kako su toliko važni?

Dr. Cate: Da, pa oni su važni jer su četiri stupa kako možemo
preuzmi kontrolu natrag, preuzmi kontrolu nad našim zdravljem. A što jesu, jesu
su elementi svih tradicionalnih kuhinja koji su univerzalni za svaku tradiciju
kuhinje koju sam pogledao kojih ima stotine širom svijeta. I četiri
elementi koji su zajednički svim tradicionalnim kuhinjama - oni zapravo jesu
strategije više nego kao sastojci. Pa, želiš li da ih nabrojim?
Katie: Da, to bi bilo strašno.

Dr. Cate: U redu. Tako imamo svježu hranu poput salate ili neprerađenu, nekuhanu
životinjskih proizvoda, pa je poput sushija primjer svježe hrane ili sirovog mlijeka. Ja sam
veliki ljubitelj sirovih mliječnih proizvoda. A onda smo fermentirali i nikli
hrana, a to su poput kiselog kupusa ili jogurta ili laktofermentiranog živog uzgoja
hrana i proklijala kao da možete upiti žitarice ili vi
možete malo namakati orašaste plodove i sjemenke prije nego što ih skuhate. I to
zapravo povećava njihovu hranjivu vrijednost. I to je drugi stup.
I treći stup je meso na kosti pa kuhate cijeli mesni dio
životinja kao sa svom masnoćom i ako je prikladno, kao s piletinom sa
koža, pa čak i kosti, a vi prijeđete to i napravite
upotreba kostiju i sveg zglobnog i vezivnog tkiva koje drži kosti
zajedno, i ekstrahirate neke zaista važne spojeve koji djeluju poput
čimbenici rasta za vaše zglobove i sve vaše kolagene.

A onda je posljednji stup meso od organa. A meso od organa je stvarno … oni
su prva stvar koja je nestala s američkog stola jer sam
pomislite … dobro, dijelom i zato što su bili preusmjereni na stvari poput ljepila, tepiha
podloga i hrana za kućne ljubimce, ali i zato što im neće biti dobar okus osim ako
oni su apsolutno svježi i dio su onoga što se s … događalo u prošlosti
To je 50 godina, sve smo centralizirali tako da se naša hrana obrađuje
tisućama milja daleko od mjesta gdje živimo i to jednostavno … ne možete ’ uvijek
neka meso tog organa kruži okolo svježe. I oni također uzimaju puno
vještina pripreme, tako da većina Amerikanaca ima određeno iskustvo s jetrom.

Ali, kad je ta zemlja osnovana, zapravo je … George Washington
i naši očevi utemeljitelji, jeli su poput srca i imali bi kobasicu
napravljen od bubrega natrpanih unutar njega i koštane srži i ušiju i nosa i
sve. I to su činile sve tradicionalne kulture i sve ove
različiti dijelovi tijela opterećeni su različitim profilom hranjivih sastojaka. I tako
zato su oni važni jer je važno i mišićno meso. Daje
nama puno proteina, a govorili smo o kravi, ona vam daje i željezo
kada govorite o piletini, ona vam daje i vitamine B i svinjsko meso
isti. Ali organi također imaju svoje jedinstvene profile hranjivih sastojaka i
prepuni su puno vitamina i drugih stvari koje ne uvijek
mislite o vitaminima poput holina i lecitina i različitih vrsta masnih kiselina
kiseline i ostalo. I njegove stvari koje su nam potrebne, ali koje jednostavno ne dobivamo
sada zato što se stvarno uglavnom fokusiramo na izjednačavanje životinjskih proizvoda
mišićno meso.

Dakle, te četiri strategije su kako ljudi širom svijeta tisućama
generacija izvlačili su maksimalnu količinu prehrane iz svojih
okoliš. I to je definicija zaista zdrave prehrane, bez obzira
gdje živiš. Tako je uspjelo na Aljasci, gdje ljudi nisu imali puno
svježeg povrća, ali i dalje su imali puno toga što su umjesto toga imali
puno sirovog i životinjskog, poput sirovog tuljana i oni bi zapravo fermentirali
kit jer je kit toliko gromostan da ne možete sve to pojesti da
zakopao nešto pod zemljom gdje bi fermentiralo. Nikad ga nisu kuhali
jer gdje su trebali doći - hellip; nije kao da su imali puno drva za ogrjev
oko.

Starosjedioci Aljaske, zaista sjeverne klime, jeli su puno svojih životinjskih proizvoda
sirovo i kad to učinite, ne treba vam toliko povrća
jer je jedna od najboljih stvari kod povrća to što nam daje puno
antioksidansi, ali ako ne kuhate, ne & amp; hellip; ne uništavate
antioksidanti u mesu. Dakle, vaši životinjski proizvodi bit će natovareni
antioksidansi također.

Katie: Da, osjećam se kao da imate najizbalansiraniji pogled na to koji sam ikad vidjela
a to je zato što nije kao da svi skakućemo po Mediteranu
i jedu potpuno istu hranu koju jedu na Mediteranu
koji im uspijevaju, a to ne samo da skače na bilo kojoj prehrambenoj stvari
je popularno u to vrijeme, ali gledajući sve njih i
pronalaženje zajedničkih osobina. I ono što također volim u vašem pristupu je
spajate tradicionalnu i svu mudrost koju znamo od tisuća
i tisuće godina samo tradicionalnih kultura koje se hrane na intuitivan način
s današnjom naukom.

Dakle, vi govorite o tome kako hrana usmjerava naš stanični rast i kako hrana može
zapravo mijenjaju našu DNK, i ja to volim. Ovo je istraživanje koje volim
čitajući i to me drži budnim noću jer smo nekada mislili da je DNK
stagnira i da se stvarno ne mijenja i kad ga jednom dobijete, to je …
zaglavili ste s tim, ali vaše istraživanje proturječi tome i pronašli ste neke
fascinantne stvari o kojima pričate, pa bih volio istražiti kako to radi
hrana utječe na našu DNK i cijelu tu sliku. Objasnite nam to.

Dr. Cate: Pa da. Dakle, ideja je da je naša DNK samo, stvarno je stara,
to je sramotno, postoje milijarde i milijarde bitova podataka kodiranih u
naša … DNK koja se nalazi u svakoj od naših stanica i preživjela je. to je ’ s
postoji otkad postoji život na zemlji. Dakle, neki ljudi
mislite da je život na zemlji započeo prije tri i pol milijarde godina i tako to
znači da se naša DNK mogla proširiti unatrag sve to vrijeme. I svake godine to
preživljava tako što postaje pametniji i uči nove strategije, a zapravo postaje
više.

Dakle, sada imamo prilično dugačku DNK u usporedbi s izvornim oblicima života
na zemlji koje nisu bile ni bakterije, bile su to arhebakterije
vrlo različita i mogu živjeti kao tisuće godina. Zapravo su pronašli
neki otkriveni u čvrstoj stijeni. stvarno je nevjerojatno što život na zemlji može učiniti,
ali sve ovo vrijeme DNA je preživjelo donoseći odluke i to je stvarno
nemoguće razgovarati o ovome bez da se malo antropomorfizira i
ponašajući se kao DNK stvarno ima svoju inteligenciju jer na što reagira
mi jedemo.

Na primjer, ako jedemo manje proteina, naša DNA reagira pripremom
sljedeća generacija biti fizički manja jer su naše kosti oko 90%
protein. Ako jedemo više proteina, tada naša DNK reagira, naravno, ako
dijete smo tako što nas programira da rastemo, ali i pripremamo
DNA koja je u ženskim jajnicima ili muškim testisima za pripremu sljedećeg
generacije biti spreman za sav taj protein da ga iskoristi. to nije samo
bjelančevina, također mora dolaziti zajedno sa svim mineralima koji nastaju u kostima
iz i sve ove druge stvari. Ali zato su neke rase više od
drugi. to je samo zato što su dobivali generaciju za generacijom
relativno više ili manje proteina i svih ostalih minerala za izgradnju kostiju. Tako
to je samo jedan primjer.

Ali, sve razlike između svih vrsta temelje se na primjerima poput
to nije slučajna mutacija i odabir. Pa je predložen taj model
kao jedan od mogućih modela 1880-ih, ali bilo je i ljudi koji su
govoreći da postoji još nešto. Postoji nešto što je svojstveno DNK
usmjerava ovo, odluke koje donosi DNA. Dakle, nije sve slučajno. Ovo nije ’ t
zapravo, ne kažem zapravo ništa potpuno novo. Imamo samo puno novih
sada dokaze koji je mehanizam kojim je naša DNK uvijek bila
donosili inteligentne odluke koje nisu slučajne. I tako, znate, jesam
nekako uvrijeđena idejom da je sav život na zemlji samo niz slučajnih slučajeva
mutacije. nije slučajno. Postoji inteligencija kodirana u našoj DNK, i
tek počinjemo shvaćati nevjerojatno složene mehanizme
iza toga.

Ali ono o čemu govorimo je kako … a ne samo kako ekspresija gena
promjene tako da poput vas možete imati istu DNK možda kao i vaš otac, ali
na kraju će biti viši jer vaše kosti izražavaju ekspresiju stanica u vašem
kosti za izradu više koštanog materijala bile su samo veće. Tako su brže rasli.
Dakle, možete imati isti DNK, ali on se različito izražava. Ali s vremenom,
to radite uvijek iznova i zapravo možete dobiti mutacije.
Mislim, nazivamo ih mutacijama, ali one nisu slučajne, nisu sasvim slučajne
i to su zapravo promjene slovnog koda i mogu biti korisne
ili mogu biti štetni. Oni imaju tendenciju da budu korisni i nešto što
možemo se prilagoditi kada je pokreće višak hranjivih tvari, a to obično i čini
neprilagodljiv kad je brz i pogođen toksinom, u redu, pa smo sada
konzumiramo te toksine 50, 60, 70 godina
polinezasićene masne kiseline, i jedno od najvećih otkrića, najveće
proboj u razumijevanju autizma bio je u tome što mi razumijemo da jest
50 … gotovo 50% toga je genetski, a pod genetskim mislim da ima novih
mutacije djece s autizmom koje njihovi roditelji nisu imali.

Katie: Vau. To je stvarno, stvarno upečatljivo.

Dr. Cate: Da. Tako je oko 50% toga uzrokovano ovim genetskim mutacijama,
i to nije samo jedna mutacija, to je poput 10 novih mutacija koje djeca s
autizmi koji nisu postojali kod njihovih roditelja i koji ne postoje kod njihovih roditelja
braća i sestre. Pretpostavljam da dolazi prvenstveno od ovog povrća
ulja jer kad se razgrade, razgrade se na poznata
genotoksini. Jedan od primjera je 4HNE, to je kemijski naziv 4-
hidroksinonenal koji je poznati kancerogen i uzrokuje prekide DNA. Tako to
uzrokuje mutacije DNA na slučajan način, na neprilagođen način da što god
ovaj inteligencijski sustav je koji je ugrađen u našu DNK, ne može to podnijeti
jer je to doslovno slučajni toksin.

To je poput zračenja. Ne možemo se nositi sa svim tim. Dakle, postoji nikakav protuotrov za to.
Jedino rješenje je izbjeći ga. Zbog toga kažem jedan od najvažnijih
trudnice trebaju učiniti dok razmišljaju
smanjujući alkohol i držeći se podalje od ljudi koji jesu
pušenje, važno je kloniti se čipsa, krumpirića, grickalica, kupljenih u trgovini
preljev za salatu, umaci iz trgovine i brza hrana, sve brzo prženo
hrana zasigurno zato što će biti apsolutno prepuna ovih
grozni toksični spojevi iz biljnih ulja koja su zagrijana i
podgrijani.

Katie: Da, to je tako važan savjet i mislim da je to zastrašujuće i nevjerojatno
kad počnete gledati naljepnice koliko svaka obrađena hrana ima poprilično
te vrste masti u njemu, gotovo bez iznimke. I tako puno razgovarate o tome
vraćajući se tradicionalnim vrstama hrane i proizvodeći toliko od kuće
koliko je moguće. Mislim da je to tako ključno, ali posebno kao što kažete tijekom
trudnoće jer tijekom toga sasvim doslovno gradite ljudsko biće
vrijeme.

Dr. Cate: Da. I to nisu samo žene. Za muškarce se zapravo utvrdilo
imaju sve veći broj mutacija u spermi kako stare.
I zato volim o tome razmišljati kao da sam frajer i ulaziš u to
McDonald's ’ s i dobili ste 'hellip', imali ste svoje divovsko vedro od pomfrita ili možda KFC,
popijte svoju masnu piletinu, dok ne izađete, već ste jeli
dovoljno otrovnih spojeva da ste zapravo značajno ostarili svoje spolne žlijezde.
I vi ubrzavate taj proces stvaranja novih mutacija u DNK
koja se nalazi u vašoj spermi uz taj obrok. Dakle, što manje onih obroka koje vi
ako ste frajer, manje će biti onih mutacija
akumulirati.

Kao da puno razgovaramo o tome koliko je važno da žene budu zdrave i
što trebamo učiniti za plodnost, ali to su zapravo muškarci koji proizvode
ove bijesne količine sperme. Kao da mislim da proizvode potpuno novo
šaržu svakih 28 dana, dok smo rođeni sa svim jajima koja smo ikad imali
imat ću. Ali oni proizvode poput milijardi, a to je scenarij u kojem ako
nemate dobru prehranu, bit će puno više pogrešaka
i na te pogreške, mnoge od njih će trajno utjecati
budućnost vaše obiteljske ostavštine.

Katie: Da. Koliko je to važno znati, a također, moram pitati jer ja
osjećam se ovako … trenutno postoji više znanja o genetici i ljudima
mogu dobiti testove poput 23andMe kako bi saznali o genskim mutacijama i to
takve stvari. Dakle, razumijevanje da DNK ne stagnira i da je ’ s
prilagođavanje iz vrlo važnih razloga, može li se prilagoditi tijekom nečijeg
doživotno? Kao što bi mogla osoba zapravo vidjeti različite rezultate na takvom testu
na temelju promjena koje čine ili znamo?

Dr. Cate: Pa, da, jer obično to neće biti dobra promjena,
nažalost. Dakle, jedna je vrsta raka koja se naziva kronična mijelogena leukemija
mutacija koja se razvija tijekom života osobe. zove se rsquo;
Philadelphia Chromosome i uzrokuje razdvajanje bijelih krvnih stanica
kontrola, a to je ono što dovodi do te vrste leukemije. Tako apsolutno. Ali u
pojmove poput možete popraviti kao prethodno razvijeni … ili kao u mutaciji
koje ste naslijedili. To, na žalost, nije vjerojatno. Volio bih reći da, ali
činjenica je da to nije vjerojatno.

Ali ako jedete zaista dobru prehranu, jer inzistiram da je naša DNK sasvim dobra
sposoban za prilagodbu, ima tu inteligenciju koju mi ​​zapravo ne razumijemo,
sposoban je bolje donositi odluke o u redu, pa, možda ovaj gen i ima
je skinut s posla, tako da se nećemo toliko oslanjati na njega. Pokušat ćemo
umjesto toga napravite više od ovog drugog gena. I to zapravo postoje dokazi
određena područja mozga koja se nazivaju žarišta, sklonija su mutacijama nego
drugi, a oni su pronađeni tijekom pokušaja razumijevanja autizma,
otkrili su da je u posljednje vrijeme bilo puno više mutacija oko … ili, ja sam
žao, mutacije koje vidimo kod djece s autizmom su u ovim vrućim
mrlje. A ta su žarišta na mjestima gdje se DNA mota oko
histon koji je vrlo oštro organizacijski dio DNA u stanici, pa
tamo ima vrlo oštar zavoj, pa je više kemijski, manje je više
stres u svakom slučaju.

Dakle, to se češće događa u područjima koja su nedavno … ili koja razlikuju
nas od šimpanzi. Tu imamo različite gene za stvaranje mozga
nego poput čimpanze jer su nam mozgovi toliko veći od
čimpanze, to su prilično nedavne promjene i to tako vruće
mjesta koja su sada podložna svim tim mutacijama s autizmom, tako da
struktura DNA je … ono na što sam htio je da je struktura DNA takva
imat ćete mutacije na određenim mjestima koja su bila prilagodljiva,
pravo? Kad god smo krenuli od, znate, imati manji mozak do imati
veći mozak to je bilo zato što su se naše prehrane mijenjale na takav način da
imali smo dodatni materijal za stvaranje većeg mozga, ali sada su naše dijete
mijenjajući se na takav način da se naš mozak ne može proizvesti
pravilno.

I tako se opet, DNK pokušava prilagoditi mijenjajući naš mozak. to je upravo to
ovo je otrovna vrsta izloženosti s kojom nikada prije nismo imali posla.
U našoj genetskoj povijesti nema baš ništa što bi se moglo nositi s tim, pa tako i rsquo;
će dovesti do pozitivnih promjena. to će samo dovesti do bolesti i
to je ono što vidimo. Dakle, zato i moramo pobjeći od njih
stvari.

Katie: To ima toliko smisla i zato čujemo sve više o tome
stvari poput epigenetike i osjećam se kao da je to mjesto gdje to dolazi u obzir, i ja
imate puno manje razumijevanja od vas, ali čini se razumnim
mene, i slobodno me ispravite, to kad dajete svoju izgradnju tijela
blokove koje u osnovi ne koristi, tako da vaše tijelo mora koristiti ono što ima.
I ta stara izreka o vama je ono što jedete na kraju je istina, ali kada
dali ste stanicama svog tijela da ih ne prepoznaje i ne zna kako
koristiti, ali recite da to mora biti poput stanice kože. Povećava li to
vjerojatnost određenih vrsta karcinoma?

Na primjer, rak kože jer znamo da je sunce izuzetno važno za
na puno načina, potreban nam je za vitamin D i svjetlosnu signalizaciju i cirkadijski
ritam, ali također sada ljudi misle da je sunce jednako raku kože i suncu
izlaganje je loše. Kako to tamo dolazi u obzir i može li biti to?
u osnovi promjena naših stanica u našem tijelu uzrokuje to do neke mjere?

Dr. Cate: Da, apsolutno, jer kao što sam spomenula kad smo testirali što
masno tkivo je napravljeno, promijenilo se sa 6% na 7% od toga
polinezasićene masne kiseline zvane linolna kiselina na oko 20% do
25%, Pa, te polinezasićene masne kiseline, kad ih udari UV
zračenja, mogu izazvati puno više upala nego kada
mononezasićene ili zasićene masne kiseline koje su u našoj koži bivaju pogođene
radijacija. Dakle, ta će upala u konačnici, eto, nazvati je besplatnom
radikalne kaskade koje su upravo stvari koje … upravo razlog tome
zračenje uzrokuje rak koji ima veze sa slobodnim radikalima i visokom energijom
molekule koje oštećuju DNA.

Dakle, kada vaša koža ima ovu otkucajuću vremensku bombu s linolnom kiselinom koja sjedi
u svojoj koži … pretpostavljam da biste to mogli usporediti sa suhim tinderom na suhom
šuma. I udar groma izazvat će puno više požara ako je suh i
da je linolna kiselina suho tinder. Dok, ako ste imali više antioksidansa ili
više zasićene masne kiseline, to bi bilo poput vlažnije šume, tako da ako imate
udar groma od UV-a, munja je UV analogija sunca, ti si
to će biti puno više od te energije, ali mnogo brže
ugašen. neće izazvati široko rasprostranjeni požar.
Zato i mislim da vidimo toliki porast incidenata
raka kože.

Katie: To ima smisla. Ide li i obrnuto? Pa sam pitao za
možemo li promijeniti svoj DNK što ste rekli vjerojatno jednom vjerojatno nije vjerojatno
imamo mutaciju, ali možemo li do neke mjere utjecati na mutaciju
je izraženo? Drugim riječima, poput toga da netko može imati genetski
predispozicija za rak, ali mogu li oni … imaju li neku kontrolu nad tim
to je izraženo ili ako stvarno obolijevaju od raka?

Dr. Cate: Apsolutno. Pa da, znamo da postoji jedan od njih
uobičajeni rak, geni za rak dojke, BRCA1, neki od njih imaju što
naziva se 80% penetracije, a to znači da je 80% ljudi
s tim genom će dobiti rak dojke, ali 20% neće. Pa možete ako imate
taj gen vjerujem da taj postotak možete povećati za vas. Možeš
slažite šanse u svoju korist boljom prehranom. Možete povećati šansu
da ćete ući u onih 20% koji nikada neće dobiti rak dojke, samo tako
poboljšanje prehrane.

Katie: Da, mislim da je to važno da ljudi čuju, jer se osjećam kao
ponekad se osjećate kao da ste proizvod svojih gena i njihova žrtva,
ali to je ono što mi se toliko sviđa u vašoj poruci da dajete nadu
jer zapravo imamo možda veću kontrolu nego što smo nekada mislili da jesmo. I
pitanje koje također imam je nastavak toga koliko kontrolirate
mislite da idemo naprijed do budućnosti čovječanstva jer vi
rekao na početku da smo tamo nekako ravnotežni, poput
vrlo važna točka. I znam kad knjigu pročitate u početku, može
čini se vrlo poraznim i da smo nekako … svaka nada je izgubljena. Ali na temelju
na ono što znate, koliko imamo kontrolu nad budućnošću i ako imamo
svi su napravili ove promjene, je li razumno misliti da bismo neke mogli preokrenuti
ovih problema tijekom cijelog dugoročnog razdoblja?

Dr. Cate: Da. Dakle, to je kriza. Činjenica je da moramo reagirati vrlo brzo i
hitna je potreba ili će biti prekasno, ali još uvijek smo ovdje. Još uvijek smo u mogućnosti
razmnožavati. Puno nas bez kirurške pomoći. A to je sasvim drugo
razgovor zašto je to? Zašto nam trebaju toliko operacije i carski rezovi
odjednom, ali sve dok smo živi i sposobni za reprodukciju i svoje
mentalno funkcioniranje je još uvijek kognitivno, pa da, onda postoji
nada.

Ali, neću reći da će to biti lako. Ne mogu to reći. Svi
uvijek želi čuti, “ Pa, kako to mogu razbiti tako da ne moram
potrošiti još novca ili još vremena i mogu, odjednom sve ovo
zdrava, hranjiva hrana u mom životu? ” A postoje i načini, a siguran sam da imate
ovo zapravo učinila, znam da si to učinila jer sam vidjela tvoje recepte. Vas
napravite fantastičan posao čineći ga što jednostavnijim, ali ne mislim da vi
išao bi toliko daleko da bi rekao: 'Oh, ne, djeco, sve je to jednako lako kao
pucanje nečega u mikrovalnu, ” pravo? Ako planirate unaprijed, gotovo može
budite, ali još uvijek morate obaviti to planiranje unaprijed. A moraš
neka to bude prioritet, ali to nam je jedina nada.

Stoga mislim da trebamo krenuti u tom smjeru, a tu je i puno, puno nade
jer činjenica je da su naši geni pametni i pametniji od mene. Pa ne mogu
recimo, to je beznadno. Mislim da ako generacija, a zatim druga generacija i
onda se druga generacija odmakne od ovih biljnih ulja i vrati im se
tradicija da ljudi mogu biti jednako snažni i čvrsti
i robusni kao što smo bili prije 100 godina i kakvi su bili naši osnivači.
I mislim da su najjači ljudi u povijesti, najtvrđi ljudi u našoj povijesti
heroji, svi su jeli ovu hranu, pa je to poruka za muškarce.

Katie: Da. To je obratno od toga, pa nadam se da će to biti
ishod i unutar tri generacije vidjet ćemo drastične promjene za
dobro, ali ako ljudi ne idu i ako nastavimo tim putem, što biste vi
očekivati? Jer, kao što ste upravo spomenuli, vidimo i neviđene razine
neplodnosti i reproduktivnih problema i poput problema s autizmom koji ste spomenuli
prije, kako bismo brzo mogli zapravo vidjeti stvarno razorne učinke
ovaj?

Dr. Cate: Da, to je nepoznati teritorij, ali ja bih to morao reći na temelju
činjenica da, kad sam se preselio s Havaja natrag na kopno, gotovo na Havaje
nitko nije imao intolerancije na hranu. Bilo je vrlo rijetko vidjeti da je netko imao
poput štitnjače ili ne može jesti soju ili ne može jesti mliječne proizvode ili ne može jesti pšenicu.
to je ovdje tako neobično često da je taj jedan … to je imunološki sustav
problem i da se jedna promjena dogodila u osnovi dok sam 10 godina bio na Havajima
godina, i prešli smo s toga da gotovo nitko nema problema
gluten na, tko zna, možda 5% stanovništva, 10% stanovništva,
tko zna što je zapravo, ima problem samo s tom jednom molekulom
jer njihov imunološki sustav ne radi kako treba.

I druga stvar koja je stvarno, stvarno zastrašujuća, kao što sam spomenula autizam, ali
to nije samo autizam, to je i IQ, ove promjene gena, ove mutacije su čak i hellip;
ako se djetetu ne dijagnosticira autizam, što više mutacija ima,
što je niži njihov IQ i to je ono što je … to naš mozak, to je naša čovječnost. Tako
ne bismo se trebali petljati u to.

Katie: Da. I definitivno ću potaknuti ljude da čitaju vašu knjigu
jer može ući u puno više detalja nego što to možemo u podcastu, ali za
oni koji su možda prezadovoljni ili koji su definitivno spremni učiniti
promjene nakon što ste je čuli, postavili ste je u takvu perspektivu tijekom ovog posljednjeg sata.
Razgovarajmo malo o praktičnoj strani jer ste direktor tvrtke
prehrambeni program Los Angeles Lakersa koji je nevjerojatan, i to svaki put
imamo lošu sezonu, ja sam ljubitelj bejzbola Cincinnati Redsa, i to svaki put
imaju lošu sezonu s ozljedama kakve volim, “ Treba im dr. Cate. ” Ali razgovarajmo
o praktičnoj strani. Dakle, ako ste mama i odgajate sljedeću
generacije i spremni ste na promjene, kako to izgleda?
Koji bi bili najpraktičniji koraci koje biste trebali poduzeti
svakodnevno pomoći?

Dr. Cate: Da, to je baš kao i ono što radimo s Lakersima, Garyjem Vittijem,
To je rekao trener koji je upravo otišao u mirovinu i koji nas je doveo na brod
samo trebate napraviti dječje korake, a s igračima ih nismo mogli dobiti
od neznanja razlike između brokule i celera do iznenadnog
zahtijevajući ogromne salate svaki dan. Idemo polako, a to je upravo ono
strategija i za kućanstvo.

Žene koje su mi napisale, rekle su, “ Pokrenula sam vaš program
bez obzira na godine i sada na brodu je cijela moja obitelj, a mi jednostavno ne možemo
vjerujte promjenama. ” Kad ih pitam, “ Pa, kako si započeo? ” Za a
ženi ili muškarcu, ako je to muškarac koji je promijenio prehranu, započeli su s jednom
jednostavna promjena. I nije bilo baš kao, “ Ok, to sam postigao, sad sam
spreman za sljedeću stvar. ” Upravo je ta promjena stvorila korist, a
odmah vidljiva ili opipljiva korist.

Tako je, na primjer, jedna žena rekla da je upravo prestala piti sodu u
poslijepodne. Na kraju je izgubila na težini, a jer je izgubila na težini,
jednostavno se osjećala bolje prema sebi i osjećala se bolje prema sebi, ne ’ t
znate, kao žena ili što ili što je to bilo, ali ona je tek počela kuhati
štoviše, bila je nadahnutija da u kuhinji kuha za svoju obitelj. I
onda je to učinila, biljna je ulja izbacila iz obiteljske prehrane
i vlastitu prehranu. A onda je bila više poput usredotočene, rekla je, to
bila je u stanju prihvatiti puno izazova, imala je veliku obitelj, mislim
imala je poput petero ili šestero djece i uspjela je doista vježbati
prihvatite i izazov promjene dječje prehrane jer joj je to bio mozak
bolje funkcionira.

Zato samo započnite s nečim poput onoga što mislite da vam je najgora navika, i
za mene sam pobjegao od biljnih ulja i zbog toga nisam žudio
šećera isto toliko, i zbog toga sam, naravno, smršavio, ali onda sam dobio
bolje. Koljeno mi je počelo biti bolje kada sam dobio biljna ulja i
šećera iz svog života i mogao bih ponovno početi hodati. I na kraju, dobilo je
potpuno bolje. Trebalo je godinu dana, ali postalo je potpuno bolje.
I to mora biti promjena, kao ako nešto pokušate i ne osjećate a
korist, pa možda probati nešto drugo. I obično, to će biti
vremenski okvir koji definirate. Kao ako želite pronaći nešto što će se dogoditi
odmah vam dati korist, a zatim započnite dan nečim drugim
nego slatkiši za doručak jer ćete uoči ručka primijetiti da jeste
manje gladni i imate malo više mentalnog fokusa.

Katie: Da, volim to. Zapravo imam e-knjigu koju sam upravo završio. nije rsquo;
još uvijek, ali zove se “ Juha za doručak ” i to je oko toga, jer je to rsquo;
poput … posebno imam jedno dijete neko vrijeme koje se baš i nije dobro snašlo s jajima.
Pa ako ne možete kuhati jaja i ne jedete ugljikohidrate, što radite
za doručak? I tako je to moje rješenje bilo sve u što se moglo ući
bujon.

I volim vašu perspektivu o tome i imam i pitanje koje dobivam
od čitatelja puno i tada se čine sve blagodati modernog
tehnologija ulazi u igru ​​s ovim? Znam da smo se usredotočili na tradicionalnu prehranu,
ali postoji li mjesto za, na primjer, kapsule jetre za ljude koji to ne mogu
hraniti se jesti u početku ili omega tri kapsule, za ljude koji su pravedni
pokušavajući raditi na tome da više vole ribu. Što mislite o takvim vrstama
stvari?

Dr. Cate: Da. Dakle, postoji nekoliko zapravo dodataka i stvari koje ja
Preporuči. Na primjer, čak bih preporučio kalcij i vitamin K ako
netko ne može imati puno mliječnih proizvoda. I to apsolutno, i definitivno možemo
koristi te štake. Neće biti dobri kao original pa ako i vi
može napraviti original, ako uživate, to je i bolje. Ako to mrziš, onda ne bih
recimo prisiliti se. Iako postoje nekoliko trikova oko kojih možete postupiti
pokušavajući … nekako se poigrati svojim apetitom.

Prije svega, izbacivanje šećera i biljnog ulja iz prehrane pomaže u poboljšanju
svoj prirodni apetit, tako da zapravo uživate u hrani i možete se razvijati
zdravije žudnje, ali ako pojačate apetit vježbanjem, ne nagrađujte
sami sa šećerom ili slatkišima jer vam se ionako sviđaju te stvari. Vrijeme je za
razvijte nove navike kada ste gladni. Pa ako gladujete, a jeste
imate nešto u hladnjaku ili negdje za što znate da je dobro za vas
ali stvarno vam se ne sviđa, pa, to je dobro vrijeme za to, jer ste
uživati ​​u njemu upravo u tom trenutku.

Ako imate što god bilo, ako je kiseli kupus ili ako je … poput nekih ljudi,
preporučite ako ne rade mliječne proizvode da rade sardine s kostima jer ih ima puno
kalcija, pa je dobro to imati. Uživat ćete
više, i tako volim jesti učiniti ugodnim. Sviđa mi se što je rekao Michael Pollan
nešto o privlačenju ljudi natrag u kuhinju, a ne o sramoti
njih natrag. I mislim da hrana to može.

Katie: Apsolutno, i zato se kao mama uvijek trudim imati svoju djecu
uključeni što je više moguće u postupak kuhanja jer tamo toliko
vjerojatnije da ga pojedete, ali također zaista ne radimo grickalice između obroka
i to je djelomično tako da su moja djeca gladna obroka i spremna
jedite što ima, a povremeno ako dobijem dijete koje voli, “ ne sviđa mi se ovo. ”
Sviđa mi se, “ To je ’ u redu. Ne morate jesti. ” Ali glad je sjajan učitelj,
i čuju kako to puno govorim. Glad je izvrstan učitelj.

Ipak volim tvoj posao. Mislim da sve o čemu smo danas razgovarali
je toliko važno da ljudi čuju, ali posebno mame jer smo tamo
iz dana u dan i odgajanje sljedeće generacije i formiranje njihovih navika koje
prenijet će na svoju djecu.

I pobrinut ću se da povežem sve što smo razgovarali i
posebno vaša nova knjiga koja izlazi u siječnju. Možete li razgovarati o tome
malo i kako ga ljudi mogu pronaći?

Dr. Cate: Dakle, da, 3. siječnja će biti pušten. Možete ga pronaći na
knjižare posvuda, na Amazonu. Ako predbilježite, pričekajte, zapravo, to
vjerojatno neće biti moguće. Postoji malo specijalno što ću trčati, ako
dolazite na moju web stranicu gdje također možete dobiti pristup našoj … drugoj
naših knjiga, “ Pravila o hrani ” ako ga naručite putem veze na našoj web stranici. Tako
to je na drcate.com, a to je drcate.com. I o čemu bih još trebao razgovarati
knjiga? to je prekrasno.

Katie: nevjerojatno je. Da. I pročitao sam oboje. Trebao sam to objasniti
na početku je bilo jasnije da ste ga ponovno objavljivali i pročitao sam
oboje i oboje su nevjerojatni, ali stvarno volim novu i to kako
toliko zalaziš u priču. I to je kao da nevjerojatno napravite
uvjerljiv slučaj za sve ove promjene i daje mi nadu da će ljudi
Napravite ih i mi nećemo vidjeti ove probleme dalje kao sada.

Dr. Cate: Da. Mislim, nadam se da ćete i dalje nadahnjivati ​​mame
radi ono što radiš jer je to najvažnije. I bih
recimo i tate, neki tate to rade, siguran sam. To rade tate, zar ne?

Katie: Apsolutno, da.

Dr. Cate: Oh, dobro. Da, pa, netko bi trebao. Mislim da netko treba
je li to baka ili što već, ali ovo je najvažniji posao
i ako ne dobijemo ovaj posao kako treba, vrlo brzo ćemo svi to shvatiti
to je bila naša najveća pogreška koju smo ikad napravili. Pa, završimo na a
pozitivna nota. A to nije bilo ’ t.

Imamo plan u knjizi, također ga razlažemo. Vjerojatno je ’ s
potpuno kompatibilan sa svime što i vi preporučujete, ali, to je a
nekoliko stranica različitih predložaka obroka koji ljudima daju ideje kako započeti
razmišljajući o pripremi zdravih obroka.

Katie: Da. Apsolutno. Pobrinut ću se za vezu do vaše web stranice, tako da
ljudi mogu dobiti informacije o knjizi bonusa, kao i na vašu društvenu mrežu
mediji kako bi vas ljudi mogli pronaći i pratiti, te biti u toku s vama.
Ali puno vam hvala što ste ovdje, dr. Cate. Volim vaše podatke. I ’ ve
bio sam obožavatelj jako dugo i bilo je tako prekrasno da stignem
čavrljajte s vama kako biste vas mogli podijeliti.

Dr. Cate: Hvala, Katie. Puno hvala za ono što radite. bilo je a
zadovoljstvo.

Katie: Hvala. I hvala svima vama na slušanju i pridružite nam se na sljedećem
epizoda “ Podcast zdravih mama. ”

Hvala vam puno što ste preslušali ovu epizodu “ zdravih mama
Podcast. ” Da biste dobili bonus od epizode, kao i biblioteku sadržaja od
besplatni zdravstveni izvori, pridružite se zajednici na wellnessmama.com/podcast.

Posebna zahvala našim sponzorima:

Ovaj vam podcast donose Kettle i Fire Bone Broth.Ako volite blagodati koštane juhe, ali ne volite vrijeme potrebno za izradu, a teško je pronaći kvalitetne kosti za to, čajnik i vatra su za vas! Imaju prvu trajnu (i travom gotovu) netrušljivu juhu od kostiju i to je mah-mazing! Možete ih pronaći u mnogim cjelovitim namirnicama na zapadnoj obali, a odavde ih možete i naručiti putem interneta.

Njihova juha od kostiju redovna je hrana u mojoj kuhinji ovih dana, a to je ono što sam koristila za stvaranje recepata u svojoj novoj knjizi o bujonu od kostiju (objavljena kasnije ove godine).

Ovaj podcast vam donosi i Thrive Market. Ako živite u pravoj pustinji s hranom poput mene, može biti teško pronaći određenu organsku hranu, posebnu hranu ili hranu prilagođenu alergijama. Thrive Market je moje rješenje za ovaj problem. Oni nose na tisuće nekvarljive hrane koju najčešće koristim po cijenama s popustom. Mislim na njih kao na kombinaciju Costco, Amazon i Whole Foods. Oni su na mreži poput Amazona, imaju godišnju članarinu za otključavanje popusta poput Costcoa i nose visokokvalitetnu hranu poput Whole Foods.

Redovito ih naručujem i toplo ih preporučujem. Pogledajte sve njihove proizvode i ovdje uzmite besplatnu teglu kokosovog ulja.